|
Údolí Mosely bylo vždy vyhlášené svým vínem. Naši trasu zahájíme v historickém městě Trier a prohlédneme si jeho mimořádné památky. Na svazích nad říčními meandry se střídají terasové vinice s ovocnými sady a zříceninami hradů, v údolí leží malebná městečka se starými kostelíky, hrázděnými domy a vinařskými dvorci. V rozmanitém údolí nebude nouze o stará města, hrady na kopcích, klikaté zákruty řek a hlavně všudypřítomné vinice. Kromě starobylého Trevíru navštívíme i středověký Bernkastel-Kues, Traben-Trarbach, Beilstein a další městečka v údolí Mosely. Jeden den si putování kolem Mosely zpestříme romantickou cyklotrasou po bývalé železnici. Možností nákupu proslulého vína bude na trase dostatek.
Program:
1. den – odjezd ráno, denní přejezd, ubytování
2. den - Trier prohlídka města – přejezd na levý břeh – Schweich – Detzem - Neumagen-Dhron - Wintrich
3. den - Cyklotrasa po bývalé železnici MAARE – MOSEL, (cyklotrasa z Daunu do hotelu ve Wintrichu měří cca 55 km, je celá vyasfaltovaná, na trase jsou 4 osvětlené tunely, 2 viadukty, možnosti posezení v přírodě, či restaurace s obsluhou, příznivý výškový rozdíl start - cíl 296 m. Daun – Wittlich - Wintrich (hotel)
4. den - Traben-Trarbach - Reil - Zell - Sennheim - Beilstein (prohlídka středověkého města) - Cochem, prohlídka města
5. den - Wintrich - Bernkastel-Kues - Zeltingen-Rachtig - Wolf (odpolední odjezd domů (v cca 15:00)
6. den - příjezd do Plzně kolem půlnoci, Zbiroh v cca 01:00
Ubytování: V hotelu s polopenzí
Náročnost
1
: Rovina, mírně zvlněný terén, denní trasy 50-70 km. Sběrný bus k dispozici.
Cena zahrnuje:
Dopravu účastníků a kol po celé trase, 4x ubytování v hotelu s polopenzí (event. v blízkých penzionech), pojištění (viz všeobecné podmínky), informační materiály, vedoucí zájezdu.
Cena nezahrnuje:
Zbývající stravu, vstupy, přívozy a další neuvedené služby.
Nástupní místa: Zbiroh, Plzeň
Příplatek za 1L pokoj: 1200,- Kč/pobyt
Reportáž z cesty
Pojeďte na Moselské
Fotoalbum 2012
číslo |
termin |
cena Kč |
rezervuj |
231302 |
17.09.-21.09.23 |
11900, - |  |
|
|
|