| O průvodci | Index | Hledej | Přidej | Fotoarchiv |
oblast Walliské Alpy:

MONTE ROSA-PUNTA GNIFETTI(Signalkuppe) - východním hřebenem z biv.Resegotti

celkový čas: 7h
Skalní lezecká cesta v dobré skále, místy miks, dost těžké (AD), III a II, převýšení 930 m.
(klasifikace obtížnosti)

Z bivaku lezeme hranou snadného skalního hřebene na sedlo Colle Signal (3769 m), 30 min. Výše je hřeben více strmý. Těžší úseky míjíme z levé strany. Po sněhovém úseku lezeme opět skalami, které nás dovedou k hrotu, který uzavírá sedlo. Mineme ho z levé strany šikmými policemi a komínem se vrátíme opět na hranu, na malý sněhový zářez. Pokračujeme v lezení dosti nakloněným a těžkým skalním hřebenem, dále přes firnovou hranu, která opět přejde v ostrý skalní hřeben (několik těžkých míst, dobrá skála). Lezeme kolem řady podélných trhlin z pravé strany hřebene, dále komínem na malé rameno v hřebenu u paty kolmého výšvihu, 2h. Nyní buď přímo výšvihem a nebo policemi vlevo dolů na strmé sněhové úbočí, po kterém se dostaneme zpět na hřeben. Těžkosti se postupně zmenšují. Poblíž vrcholu směřujeme na firnové plató, přiléhající k sedlu Colle Gnifetti a odtud lehkým výstupem firnovým svahem na vrchol.
Odkazy (přidej nový - docasne zablokováno)Poznámky (přidej novou)

Okolní vrcholy:
MONTE ROSA-PUNTA GNIFETTI(Signalkuppe) : východním hřebenem z biv.Resegotti 7h
Okolní chaty:
RESEGOTTI(biv.) : východním hřebenem z biv.Resegotti 7h

Počet kliků/návštěv na stránky ALPINEGUIDE od 06.05.2002: 20677254/18820921 (dnes: 297/297)